ستايشستايش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

ღستايش عشق مامان و باباღ

بدون عنوان

1391/1/24 11:59
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز بانو ماماني تصميم گرفتم عكسهاي نوزاديتم هم بزارم محصلتو وبت چون دوست دارم وقتي بزرگ بشي ببيني و بفهمي كه چقدر برايم مهمي . ستايشي، ماماني خيلي دوست دارم وقتي هم دعوات مي‌كنم بعدش ناراحت مي‌شم منا ببخش . ستايش ميدوني چي را بيشتر از همه دوست داري ژله ، آدامس ، من بيشتر موقعه‌ها خودم برات ژله درست مي‌كنم الهي من قدات بشم همه ميگن ستايش تپلي شده و تو به همه مي‌گي لي لي يعني غولي الهي من قربونت برمniniweblog.com بعدش هم جلوي دهنتا مي‌گيري و به همه مي‌خندي و با انگشت نشونشون ميدي niniweblog.comيا مي‌ري عصاي بابا استا را برمي‌داري و آواز مي‌خوني niniweblog.comniniweblog.comديشبم باباجون و من برديمت پايين تاب بازي و سرسره‌بازي خيلي خوش گذشتniniweblog.com

چند روزه هم هست كه خودت مي‌ري دستشويي ماشاءا... ديگه خانم شدي الهي من قربونت برم كه بزرگ شدي اما نمي‌دونم چرا تو كه اينقدر آروم بودي حالا بهونه‌گيري مي‌كني niniweblog.com شايد به خاطر اينكه آمادگي دستشويي رفتن را نداشتي . با اين حال وقتي اداره‌ام خيلي دلم واست تنگ ميشه .دوستت دارم و مي‌بوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)