ستايشستايش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ღستايش عشق مامان و باباღ

معذرت خواهي

1392/10/18 12:44
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان ، تمام وجود و زندگي ماماني ، الهي من فدات بشم ،

معذرت مي‌خوام كه چند روزي به وبلاگت سرنزدم چون نمي‌رسيدم تو اداره خيلي كار داشتم Computerو دست تنها خدا را شكر همكار جديدم اومده و حالا با خيال راهت مي‌تونم برات بنويسم ، دخمل مامان خيلي دوست دارم و وقتي تو اداره هستم خيلي دلم برات تنگ مي‌شه چون با شيرين زبوني‌هات دل همه را مي‌بري همه عاشقانه تو را دوست دارند انشاءا... خدا تو را حفظ كنه دو سه روزه شعر يك توپ دارم قل قليه هم مي‌خوني الهي من فداي اون خوندنت بشم كه اينقدر باهوشي . هر وقت هم تو ماشين مي‌شيني مي‌خواي بشيني پشت رولو غان غان كني الهي ماماني به قربونت

  ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)